Followers member :)

Friday 5 October 2012

3 Day's before PMR, My god, Please help me :)

Assalamualaikum. Selamat Petang.
Hai hai >.<
Missss kat blog. Act, aku ade new story. Hmm, kalau takda new story. Memang tak ah aku nak updates. Kemalasan okay? HAHA :) Okayokay, tengok picture kt bawah ni ehh. Act tersangat tekejut bila bukak-bukak je facebook. Terus adee bende seram nii. Tettt, seram sgt,



Status tu aku updates malam semalam, act 3 subjek tu lah yang aku risau sangat nak exam nanti. Ya Allah, permudahkanlah aku untuk jawab semua soalan Peperiksaan Menegah Rendah. Huhh, seram nii. Okayy okay, aku try relax. Bukan apa, semua orang cakap ''ehh eyka, kau ni online je. Tak belaja ke?'' dengan serta mertanya aku menjawab, ''kalau aku bukak buku, tapi aku tak faham satu ape, baik aku bukak muka buku, nak belajar dengan kawan-kawan. Member kalau tak kedekut ilmu takpe jugak an. And aku online pun bukan berejam-jam, updates something then offline'' Ehhh sabarkan jee. 3 subjek ni aku belaja kat sekolah je dengan cikgu. Hah, senang! Btw bukan tu sebenarnya yang aku nak cerita. Kahkah :) Tapi aku da cerita. So halalkan jee lah >.<
Kau, haa yee kau yang tengah baca nii, nampak tak yang warna merah tuh? Tu ayah aku wehh. AYAH aku komen :3 Bila masa and ketika tah aku jadi friend dengan dia. Sumpah tak ingat langsung, tibe-tibe dia muncul je. Act aku terharu lah jugak dengan kata-kata dia tu kann. ''BUAT YG TERBAIK UTK AYH,MAMA N ADIK2'' hmmm, *meleleh* Mungkin allah dengar doa aku. Alhamdulillah. Doa orang sabar memang allah dengar. Even 3 hari je lagi nak PMR, sempat jugak ayah nak say macam tu. Ingatkan taknak cakap pape dahh :3
Tahhhh laaa ekkk, susah untuk aku lupakan. Feyka! Thinks positive! Try to forgive him. Y__Y
Selamat berperang PMR candidates. Lot of luck.
Semoga ada keajaiban nanti. AMIN.
SALAM

No comments: