Followers member :)

Monday, 26 November 2012

Model Tak Jadi. Eheee

Assalamualaikum. Heyyy! Buat apa? *aku wat derkkk jek* HAHA
Amacam cuti sch ni? Best? Whoaaa, untunglah korang.
Aku duduk rumah jek. Hmm, cuti tahun ni tak semeriah tahun-tahun dulu.
Nak tahu sbb apa? Tada apalah, RAHSIA k. haha.
Family aku ade problem sikit. Bukan sikit tapi banyak.
Tapi....
Aku redha jek laa :) Dugaan ALLAH and cabaran ALLAH.
Kena terima dengan Ikhlas.
Alhamdulillah & bersyukurlah sbb dia masih nak uji kekuatan kita.
Ehhh Okay okay membebel sudah. heee.
Act last week, 20.11.2012
Aku, kak mady, kak atyn & kak Jee g PHOTOSHOOT.
*aku paleng muda wehh* HAHA
bangga sikit. Eheee tapi aku rasa aku paling besar, wakaka :D
Ni adee gambar-gambar aku dgn dorg sikit. Jemputlah tengok.


Gemokkk kan? HAHAH cuti sch aku makan tido jeee wehh


Silauuuuuuuu. heee :)


Comelnyeee aku :) hahaha


haha ayuuu kan? ehh bakal bini sape lah ni. kuikui :3

Sebenarnya banyak lagi picture, tapi alangkah malangnya LINE ni lembab -_- ngee. Mungkin nanti kot. Okaylah, selamat malam. Si gemuk nak tidur dulu. Eheee ;)



2 comments:

Syafiq Hamzah said...

cantik la...model payung... :)

CIK FEYKA said...

thank awak :)