Followers member :)

Sunday 18 November 2012

Nak bahagia macam dulu

Assalamualaikum. Heyyy!
Okay okay, firstly aku rindu dgn blog bersarang aku ni. Ngeee
Sec, aku banyak benda nak luahkan. Tapi tak tahu nak luahkan dekat siapa. Hmmm
Malaslah nak cerita, korang-korang. Doakan aku & mama & adik-adik bahagia ye! :) *maksud mendalam*
Haaaa, cuti tahun ni tak macam cuti sekolah sebelum ni laaa, seriously aku bosan gila duduk kat rumah just besarkan bontot. haha. nak kua asyik hujan je. sokay laa, hujan kan rahmat ALLAH. aku redha. duduk rumah makan tidur. Yelaa ada sebab kenapa tahun ni duduk rumah je. Aku tak boleh kot nak cerita kt sini. MARUAH keluarga. Fuhhh. doakan kami bahagia :) Tak jalan-2 pun takpe laa. Dgn duitnye takde. Mana ada sedih. T__T aku nak krja tapi parents aku tak bagi. Tapi bila mintak duit lajuuu je marah-marah. HAHA. nak hang pun memang tengah sengkek. Aha. Ok laaa, da magreb ni. Bye bye :)

No comments: