Followers member :)

Monday 6 May 2013

Gwiyomi >.<''


Before buat gwiyomi bergambar dulu :*

Assalamualaikum :') Hey hey hey aku tak percaya... cinta.
aku tak percaya...
Cinta..
Lol -,-'' hahaha Okayy i'm back :')
Sebelum terlambat aku nak cerita pasal aku dengan adik kesayangan aku ni buat gwiyomi.
haha what?
gwiyomi mcm bodoh?
Tak kisahlah apa pandangan korang. Aku suka sebab ia nya nampak comel.
Sebenarnyalah, haritu aku tga sedih. Then aku bukak youtube.
Tetibeee... keluar about gwiyomi ni..
Aku bukak yang maknyah punya seriusly aku gelak macam tak cukup nafas. heheheh
Mula dari tu la aku happy. Ceria sekejap. aha Best tau. Omey je maknyah buat.
hehe okay stop. Haa petang balik sekolah hari isnin, adaa mesyuarat pengawas. And balik pukul 5
Biha cakap dengan aku '' kak eyka ptg ni buat gwiyomi jom''
haha aku layankan je laa. korang tahu 12 video kiterang buat yang ke 12 baru okay and upload dalam pukul 6 setengah gitu.
SEE? lama gila dok ketawa dlm bilik aku mcm org tak betul. hahaha.
wkwkwk. Video first lagi macam apa biha baling selimut kat kepala aku. kiterang gelak-gelak.
hahaha. mama kata Ya Allah budak ni, dia yang buat dia sendiri yang gelak.
haha aku layankan jelah. haa. Adaa jugaklah yang kutuk aku. Ex aku sendiri kutuk aku. haha heran je aku
1+1 = gwiyomi 2+2 = gwiyomi
haha setengah org yg tak comel akan kata gwiyomi ni bodoh lah, tak sekolah la apa la. haha
aku abaikan je semua tu sebab aku nak happykan diri aku sendiri. haha 
weyy ni fenomenalah! fenomena. aku tak suka hidup ketinggalan zaman. haha
SERIUOS TALK!
teacher aziah pun suka je tengok aku buat, cikgu-cikgu comment pun okay jelah takda kutuk-kutuk.
Yang kutuk-kutuk tu.....
biasalah.
CEMBURU MUNGKIN.
hehehe. Yanggg penting kita enjoyy! Taknak sedih-sedih. Abaikan jelah yang kutuk-kutuk tu 
nanti dia yang dapat dosa. haha. Kannn?
haa kalau nak tengok, tengoklah dekat facebook aku. haha >.<''
aku tak masuk dekat youtube nanti orang kata batak hot. lalala. kan nak layan semua tu.
k laa out dulu. Assalamualaikum :*


No comments: