Followers member :)

Sunday 5 May 2013

Our memory ヅ

Assalamualaikum.
Okay, tak nak cite banyak. Aku tak pernah amik gambar dengan boy.
So hanya tarikh yang mampu aku simpan jadikan bukti..

1. 2/2/13 = First time jumpa, masa tu dekat KM. Tunggu Epy Lerr macam apa. Aku bertudung hijau. Berbaju merah. Boy pulak berbaju coklat *playboy* Okay tu je yang aku sempat tengok. hihi. Dia sebok tanya nak cool blog tak, nak cool blog tak. Lol aku kenyang gileee kot. hee time tu soin dengan arif teman aku jumpa boy. Dorang dah terima kenyataan yang aku milik boy. So kami cuma kawan :') And hari tu jugaklah aku nampak dien dengan deknor hang sesame :') Ehh cinta lama berputik kembali kah? Loadinggg...... Yang pastinya dien tak pandang aku. Sokay, aku tak amik hati pun. Cehhh cehh. haha


Hang dengan Alyani, first time jumpa boy aku simple je :*
Time ni tak couple lagi tau :p

2. 24/2/13 = For second time aku jumpa boy, aku bertudung oren and memakai jaket jean. Haha boy aku tak perasan pulak :p haha. Second time best tau. aku berdrama hindustan dengan dia dekat KP. haha aku blaaa gitu je. Aku saje nak uji dia, dulu dengan dien aku blaaa dien buat tak tahu, tapi dengan boy. Boy kejar aku. Dia panggil nama aku ''Fyka.... Fykaaa....'' Sebak doe. Dalam bas melalak. hahaha >.<'' Aku hang dengan adik aku time ni, dia dengan akk angkat dia lah sangat. Act myra teman aku jumpa boy. Huhu 


mata bengkak-bengkak. haha. gaduh dengan dien semalam nya :p

3. 2/3/13 = Third time, haha besttt doe! Time ni aku jumpa botak. haha first time jumpa botak. Aku pakai dress labuh hitam oren. Boy kata aku cantik. Aww aww, hahaha thank dear :* Masa ni jugaklah first time putry jumpa boy. Putry teman aku jumpa boy, muehehe. Putry asyik gaduh dengan ilman je. hee boy sumbat nips kat mulut aku macam tu jea. Haishh nasib tak mati anak org. hehe. Rinduuuu sehh :*


aku nampak cantik ke? hahaha :O comel ada jugak lah :p cehhh

4. 25/3/13 = Haaa haaa, ni hang paling best ! harokk gilaaa. Anas, eban, meon, shafiq, shyda, putry, ilman, boy semua ada. Shydaa dgn meon sweet je nyanyi lagu Kehilanganmu berat bagiku sesame. fuhhh rindu gileee. muehehe. Boy manja nak mati time ni. haha. And dia jugak yang paling harokk! Joget sane joget sini. Sengal. Heee. Terbaikkkkk (y) Part bisik-bisik tu yang aku suka ;) Thank dear :)


Cehhh, haha. Nampak? Muka happy jea tu layan kepala boy.

5. 20/4/13 = haaa haaa, time ni aku jumpa dia dekat SMK SRI PERDANA. Dia datang tengok aku kawad. haha. Lol, aku malu kot. Time kawad aku pergi tengok dia dekat atas. Lepas tu huru hara. haha. nasib baik sekolah aku dapat number 3 tau. haha mekaseh datanggg :* And hari ni jugak lah first time dia pinjam phone aku. Dia nak check, lol aku tak delete pape pun. Dan esok nya dia mintak break. haihhh sedihh k sedihhh. Takpe, aku cuma nak jujur jew dengan dia. Lama aku tunggu nak jumpa dia, tapi akhirnya kitaorg bermasam muka.. Just smile :) Ehhh, time ni dia pakai kan biha sarung tangan ganas gila. hahaha. Dia sempat cakap muka aku hitam. Buwerkkk :p happy 2 month <3


haha hangus terbakar muka aku woiii ! Takpelaaa, demi sijil. Demi Future.
Hitam itu menawan. Wkwkwk

6. 1/5/13 = Okayy, time ni cuti hari rabu. Aku hang dengan semua ketua exco. Pergi beli barang hari guru. Hee. then boy text tanya ''fyka kat mana?'' wuww, dia nak jumpa aku letuwww. Dia kata dia nak jumpa ajak settle tu semua kan kan kan. so aku jumpa lah dia. Akhirnya getback jugak kami. haha. Aku ni cepat cair. Dia baru gertak sikit!


Simple kan? Perut penuh Kepppsiii. hahaha :*
Me love you gemokkk!


No comments: